مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 11:452021-04-11اجتماعي

فارس من| جمع آوری سگ های بلاصاحب توسط شهرداری و انجمن های مردمی در صدرا


شهرداری صدرا جهت جمع آوری سگ های ولگرد در این شهر اقدام به برگزاری جلساتی با تعدادی از انجمن های مردمی حمایت از حیوانات کرد؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز چندی پیش سوژه ای در سامانه فارس من با عنوان چرا سگ های ولگرد شهر صدرا جمع آوری نشد؟ به ثبت رسید.

 شهردار صدرا در پاسخ به این مطالبه در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که بسیاری از شهروندان صدرا نسبت به آن گلایه های فراوانی دارند حضور سگ های بدون صاحب در این شهر است.

بهزاد پرنیان افزود: از آنجا که شهر صدرا ،شهری وسیع با پهنه های خالی از سکنه فراوان است و بسیاری از زمین ها تاکنون در آن ها ساخت وساز صورت نگرفته است به محل مناسبی برای تجمع و حضور سگ ها تبدیل شده است.

وی افزود: جمع آوری سگ ها در شهرصدرا با این گستره وسیع کار بسیار سختی است زیرا پس از جمع آوری بلافاصله تعدادی  از سگ ها از مناطق دیگر وارد صدرا شده و همان مشکلات ایجاد می شود.

پرنیان اضافه کرد: از این رو شهرداری صدرا اقدام به برگزاری جلساتی با تعدادی از انجمن های مردمی حمایت از حیوانات کرد تا راهکارهای مناسب و علمی برای این مشکل به دست آورد، درنتیجه از سال گذشته با دو انجمن به تفاهم رسیدیم تا به صورت علمی برای رفع این مشکل برنامه ریزی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| جمع آوری سگ های بلاصاحب توسط شهرداری و انجمن های مردمی در صدرا

فارس من| جمع آوری سگ های بلاصاحب توسط شهرداری و انجمن های مردمی در صدرا